myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts
-->

Sunday, January 18, 2009

Sekeping nota hati


Dulunya aku sekadar melihat
Satu hari aku turut merasa
Kemudian datang lagi hari yang serupa
Mengisi satu demi satu 
Memori luka

Tak jenuhkah kamu
Wahai tragis

Kini kupunya barisan famili
Setiap satunya dengan cerita tersendiri
kecuali ayahanda dan bonda
pada mata kami sekurang2nya
Ya Allah, selamatkanlah mereka...

Bila tragedi ini melanda lagi

Maafkanlah aku
Kerana aku tak mampu menangisi
Kala kau ingin berkongsi

Maafkanlah aku
Kerana aku tidak pandai menghulur simpati
Walau derita itu kufahami

Ku sedar
Lemahku itu
Tiap kali tragedi menjengah lagi

Justeru
Maafkanlah aku
Andai keluhmu bersambut jawapan sepi
Andai ku takmampu membawamu
tenang kembali...
Hanya mahuku kau tahu
Aku setia mendengarmu
Jua esakmu dalam hati
Walau itu kau cuba tutupi

Tapi maafkanlah aku
Andai di matamu aku tak punya hati

Maafkanlah aku
kerana aku begini...






8 comments:

  1. yup.. (^^)
    sekadar sekeping nota hati..

    ReplyDelete
  2. Kawan2...
    Kata2 ini kususun khas untuk semua
    Betul, dari hati aku untuk semua
    Sekian lama terpendam
    Hari ini terluah jua

    Maaf,
    kusedar diri ini..

    Salam ukhwah..

    ReplyDelete
  3. power gler...klh aku cmni.....haha...

    ReplyDelete
  4. maznaaahhhh!
    sy ske ble awk mengarang!
    post lg sajak2 awk bley wahai jiran ku?

    :D :D

    ReplyDelete
  5. nana kmu buat sy terharuu...
    huhuhu..
    insyaAllah bila sampai seru~

    :p heehee

    ReplyDelete

Mhu menjadi yang terbaik. Umat terbaik!

Secebis Renungan...

Islamik Testimonial