myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts
-->

Thursday, April 9, 2009

Sebenar-benar itu bermakna


Hasrat yang lama sungguh tersimpan.
Menunggu masa senang yang tak kunjung tiba.
Maka ku harus juga mencuri saat-saatku.
Tak tahan, sedih melihat status update blog ini yang sudah cecah seminggu! Huhuh.

Mesti, mesti. Sudah lama sangat ingin diluahkan ini.

Final exam semakin mendekat!!! Rakan-rakan juga begitu. Nafas semakin sesak. Harap kesal yang lalu menatijahkan sesuatu. Mahu diri melakukan yang lebih baik. H A R U S. Mungkin wajib. Uhuh. 



4 prinsip untuk b e r j a y a =) dunia + akhirat insyaAllah


Tips-tips sudah terlalu banyak dikumpul. Dari teman-teman. Dari kakak-kakak. Dari mak? Ehee.. Hurm. yang pasti semua seharusnya cukup. Makan cukup. Tidur cukup. NOTA cukup. Buku CUKUP. Jadi???

U s a h a juga harus mencukupi. Mz, sila lakukan yang terbaik! Be ready.



pencil case - resapkan be r e a d y itu ke hati ini


Ku rindu guru-guruku!
Sebenarnya aku nak cerita pasal cikgu-cikgu sekolah rendah aku yang ajar aku dulu-dulu. Tapi, aku rasa beready aku yang posing depan webcam dah curi banyak masa. Dan kelaparan pun menghilangkan ujaanku untuk bercerita. Maka, sekian dulu lah untuk entri ini. [serius, kenapa lapar kali ni mengganggu fokus entri..haha]

Tak mengapa lah. Anggaplah ini entri untuk boost semangat kita bersama. CHAIYOK-chaiyok rakan-rakan! Mari sebenar-benar usaha!




Sebenar-benar usaha



6 comments:

  1. pemuda harapan bangsaApril 9, 2009 at 7:31 PM

    iA...usaha tangga kejayaan...thumbs up..nanti cerita kat aku pasal cikgu-cikgu sekolah rendah ko..aku nak dengar..hehe

    ReplyDelete
  2. --usaha tangga kejayaan--
    itu motto sekolah rendah aku!! hhee.

    hmm..cikgu2 sy baik2 belaka =p

    ReplyDelete
  3. maznah,
    ape kabar anti?kite pun nak final exam ni..
    sama-sama be ready ok?
    good luck and take care!

    ReplyDelete
  4. betty!
    kabar baik alhamdulillah...
    ayuh2x! huhu..

    t h a n k s s s s ssss..
    gud luck n take care jugak (^^)
    miss u muah2x

    ReplyDelete
  5. Maznah, be ready !!
    6 hb dah dekat!... huhu..

    ReplyDelete
  6. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
    be ready be ready be ready be ready be ready!
    sobs..

    thanks..baik2.
    hormon rajin berangkats~ =p

    ReplyDelete

Mhu menjadi yang terbaik. Umat terbaik!

Secebis Renungan...

Islamik Testimonial