myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts
-->

Sunday, December 7, 2008

Aku bukan aku

Malam, lingkungan 640

Aku keluar sebentar untuk membeli electricity card.

Amat tidak selesa untuk berjalan, 

aku merasa seperti kebebanan

Mata ku berpinar-pinar, 

aku melihat sekeliling dengan pandangan yang begitu asing

Tertanya2, mengapakah ini?? 

neon2 indah seperti khayalan

Aku tahu, sesuatu yang pelik berlaku

Saat itu aku teruskan melangkah, walau ku tahu

Sepertinya aku bukan aku


Esok hari raya Qurban.  Sekadar tampalan. Salam Aidil Adha. 

2 comments:

  1. Adakah anda sedang berguru dgn A.SAmad Said?..
    nie betul2 jadi ke rekaan nih..hehe

    ReplyDelete
  2. Xlah..shakespeare..haha
    Betul2 lah..ape kes reka2.. =p

    ReplyDelete

Mhu menjadi yang terbaik. Umat terbaik!

Secebis Renungan...

Islamik Testimonial